הבכיר האירופי לקהילה: "נעשה הכל שאירופה תתמוך בישראל"

נתי קאליש No Comments on הבכיר האירופי לקהילה: "נעשה הכל שאירופה תתמוך בישראל"

סגן נשיא הנציבות האירופית בביקור חיזוק בקהילה היהודית בשטרסבורג: "אנו אתכם, הקפאנו התקציב לפלשתינים; נעשה הכל כדי שאירופה לא תשנה את עמדתה מתמיכתה בישראל"

צילום: באדיבות הקונסיסטואר של הריין התחתון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אנו אתכם הקפאנו התקציב לפלשתינים; נעשה הכל כדי שאירופה לא תשנה את עמדתה ותמשיך לתמוך ללא תנאים במדיניות ישראל במלחמה. באתי לקהילה כדי להדגיש את מחויבותנו לביטחונכם וההזדהות המלאה בכאבכם וכאב האנושות כולה – כך אמר סגן נשיא הנציבות האירופית מר מרגריטיס שינאס בביקור מיוחד שערך בקהילה היהודית בשטרסבורג. 

את פניו קיבלו; רבה של שטרסבורג וחבר הועדה המתמדת של 'ועידת רבני אירופה' הרה"ג רבי אברהם ווייל. נשיא הקונסיסטואר בשטרסבורג וחבל הריין התחתון מר מוריס דהאן, מזכ״ל הקהילה שמואל אוחנונא, נשיא ארגון FSJU מר ג׳אק הס ורבה של קהילת 'חמדת שלמה' הרב מענדל סממה. 

שינאס שביקש לבקר גם במוסדות החינוך ולחזק את הילדים והצוות החינוכי אמר כי מוסדות האיחוד הקפיאו את כל התקציבים לפלשתינים "אנו מבקשים להבטיח שהכספים שאנו נותנים לא יופנו לטרור. חשוב לנו לדעת במדויק לאן הולך כל יורו בכספי התמיכה שלנו".

לבקשת הגר"א ווייל שהעלה את פרשת בני הערובה והציפייה ממועצת אירופה ומהמנהיגות האירופאית שיפעילו בנחישות בלחץ בינלאומי על החמאס כדי לשחרר את כל בני הערובה ענה שינאס כי הדרישה הזו היא בראש סדר העדיפויות שלנו; "אני מבטיח לכם שאנו עושים ונעשה כל שביכולתם למען השבויים בתיאום עם ישראל והאו"ם".

צילום: באדיבות הקונסיסטואר של הריין התחתון



0 תגובות